:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
teraz 4°C
powietrze B. dobre
Wydarzenia, komunalnym spółkom potrzebna promocja reklama - zdjęcie, fotografia
Paweł Jantura 05/11/2019 08:50

Blisko 300 tys. zł na działania związanie z promocją i reklamą wydało Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w 2018 r. Podobnie, jak inna miejska spółka - Legnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji.

Marketingowym wydatkom komunalnych spółek przyjrzał się radny Prawa i Sprawiedliwości Andrzej Lorenc. Najpierw sprawdził wodociągi, teraz wziął na tapetę LPGK. Z informacji, jaką radny otrzymał od prezesa Bogusława Grabonia, wynika że LPGK w 2018 r. na promocję i reklamę wydało 283 330,21 zł. W pierwszych 9 miesiącach 2019 r. - 214 499, 44 zł.

Na programy prospołeczne i proekologiczne akcje spółka wyłożyła w 2018 r. 14,8 tys. zł. Lepiej pod tym względem wygląda w 2019 r. Do końca września wydała bowiem na te cele 18,9 tys. zł. Jednocześnie LPGK poinformowało radnego, że nie przeznaczyło żadnych pieniędzy na badanie i analizę cen firm z którymi konkuruje.

Przypomnijmy, że legnickie wodociągi na działania reklamowo-promocyjne w 2018 r. również wydało prawie 300 tys. zł. W pierwszym półroczu 2019 - ponad 100 tys. zł.

Czy komunalnym spółkom potrzebna jest reklama i promocja. Przykład Legnicy pokazuje, że tak. A jakie jest Wasze zdanie?

FOT. ANDRZEJ TRZECIAK. Akcja "Zrywam z plastikiem" przed urzędem miasta

Czy komunalnym spółkom potrzebna jest promocja i reklama? komentarze opinie

  • gość 2019-11-06 09:39:52

    Oczywiście że potrzebna . Jak inaczej wydoić kasę

Dodajesz jako: |

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama