:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
​​​​​​​Na zdjęciu: Tadeusz Krzakowski, Krzysztof Duszkiewicz. Strajk nauczycieli w Legnicy.
Paweł Jantura 08/04/2019 09:15

Formalnie, strajkującym nauczycielom nie przysługuje wynagrodzenie za czas strajku. Część samorządów zadeklarowała już jednak, że protestującym pedagogom zapłaci. Legnica do nich nie należy.

W świetle ustawy o rozwiązywaniu sporów zbiorowych, nawet jeśli strajk jest przeprowadzony legalnie, pracownikom nie przysługuje wynagrodzenie za czas, w którym nie pracują. Część nauczycieli, martwić się jednak nie musi. Prezydenci takich miast, jak np. Wrocław, Łódź, Poznań czy wreszcie Warszawa, zadeklarowali bowiem, że nauczycielom zapłacą.

- Podjęłam decyzję, że wszystkie pieniądze zarezerwowane w budżecie na pensje zostaną nauczycielom przekazane w formie dodatków, bez względu na strajk – napisała na Twitterze Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi.

W takim samym tonie „ćwierknął” prezydent Wrocławia Jacek Sutryk.

- Miasto murem za nauczycielami. Podjęłam decyzję, że wszystkie pieniądze zarezerwowane w budżecie na pensje zostaną nauczycielom przekazane w formie dodatków, bez względu na strajk. Jesteśmy po tej samej stronie.

Samorządowcy muszą kombinować ze wspomnianymi dodatkami, żeby nie złamać ustawy o dyscyplinie finansów publicznych. A jak będzie w Legnicy? Prezydent Tadeusz Krzakowski płacowe postulaty nauczycieli co prawda popiera, ale jako że nie widzi możliwości prawnych, to iść w ślady gospodarzy większych miast nie ma zamiaru.

Dodajmy, że z oficjalnym pismem do prezydenta Krzakowskiego ws. ewentualnej wypłaty wynagrodzeń dla nauczycieli za czas strajku, wystąpił legnicki poseł Robert Kropiwnicki.

Na zdjęciu: Tadeusz Krzakowski, Krzysztof Duszkiewicz. Strajk nauczycieli w Legnicy.

Reklama

strajk nauczycieli - komentarze opinie

  • gość 2019-04-08 10:50:53

    a wybory tuż tuż :) a nauczycielska brać może zmienić zdanie i co będzie

  • Gość - niezalogowany 2019-04-08 11:04:28

    Nigdy nie głosowałem na tego oślizgłego typa. Teraz zaczyna lizać dupę PiSowi . Dziwie się ludziom którzy pieprzą na forach ile to dla Legnicy zrobił . Nie zrobił nic oprócz lansu na miernych imprezach w mieście . Zasłynął stawianiem donic za miliony i niczym więcej . Legnica pod jego rządami stała się miastem emerytów ,aptek i banków. Nie ma nic dla młodych ,stąd ich nagminna ewakuacja do miast w których można żyć . A teraz nie wypłaci kasy za starajk ! Niech powie ile sam przytula co miesiąc ? Jak maja ludzie po studiach chcieć uczyć innych za 1700 zł ??? Ale tu chyba chodzi o produkcję tego roszczeniowego marginesu ,który głosuje żeby całą pislandia i ich lizodupy mogly siedzieć na swoich stołkach. Nie będzie dobrze wynagradzanej kadry nauczycielskiej - będą niewykształcone głąby i o to chodzi ,taki elektorat jest potrzebny ,bo tej władzy się NALEŻY !

  • gość 2019-04-08 11:11:43

    ZARAZ ZARAZ. Wynagrodzenie jest indywidualne. Nie grupowae. Jeżeli w danej szkole przeprowadzono referendum i 80% opowiedziało się za strajkiem 15% za jego brakiem a 5% nie miało zdania (wymyślone dane) to większością głosów jest wprowadzony strajk w szkole. Ale jednak 20% z kadry było przeciw lub się wstrzymało więc chcą pracować ale mają nie dostać wynagrodzenia>??? po prostu panu prezydentowi brakuje wszedzie kasy i ma pretekst żeby trochę zaoszczędzić. mpk też nie dostanie nic nici z porozumienia

  • Gość - niezalogowany 2019-04-08 11:21:03

    A czemu ma zapłacić skoro nie pracują?

  • Gość - niezalogowany 2019-04-08 11:52:03

    Nauczycielom nie,kierowcą nie,ale menadżerą i prezesą tak wraz z nagrodami to już tak.Brawo

  • Kasia - niezalogowany 2019-04-08 11:55:40

    Zapomniał wół jak cielęciem był.? Pan krzakowski sam kiedyś był nauczycielem i co jak co powinien solidaryzować się z nauczycielami. Przykro mi to mówić..ale żałuję że przez tyle lat na tego pana głosowałam .

  • Gość - niezalogowany 2019-04-08 12:02:02

    I co ze był nauczycielem? Nie każdy nauczyciel popiera ten cyrk

  • Gość - niezalogowany 2019-04-08 13:25:20

    Nauczyciele są najwjni myśląc że coś ugrają. Legnica nie jest przyjazna ludzia walczącym tu o lepsze życie tacy już dawno uciekli. Zostali najsłabsi i zdemoralizowani.l, którzy mają wszystko gdzieś.

  • gość 2019-04-08 13:34:27

    panie Krzakowski zapamietamy to przy nastepnych wyborach,wstydż się

  • gość 2019-04-08 14:03:54

    trzeba brać odpowiedzialność za swoje decyzje

  • gość 2019-04-08 14:23:02

    za czas strajku nie należy się wynagrodzenie, wystarczy że za czas strajku płacą rodzice biorąc opiekę płatną 80%

  • gość 2019-04-08 14:46:41

    nie ma co już pamiętać przy następnych wyborach bo ten pan już nie może kandydować więcej. trzeba było myśleć o tym przy wyborach które już się odbyły

  • I tak ma być - niezalogowany 2019-04-08 16:05:29

    Pierwsze słyszę że ktoś za nie przyjście do pracy ma dostać wynagrodzenie. Od tego są fundusze związkowe. Brawo panie prezydencie.

  • Gośćmama - niezalogowany 2019-04-08 16:28:03

    I bardzo dobrze za brak pracy brak płacy. W głowach się poprzewracalo nauczycielom. Załatwiają swoje interesy kosztem dzieci. Może się opamiętają jak w portfelu pieniędzy zabraknie. Oni mają dawać przykład dzieciom, a właśnie pokazali, że ich los mają gdzieś byleby dostać podwyżkę. Wcale tak mało nie zarabiają, bo dostają kupę dodatków do pensji, a o tym już się nie mówi. Wstyd nauczyciele. Za brak szacunku do mojego dziecka, które powinno przystąpić do egzaminu osmoklasisty, a wy mu to utrudniacie też nie mam do was szacunku i nie wymagajcie go od dzieci.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-08 18:01:09

    Droga Pani z komentarza powyżej . Jakie dodatki ? Po 50 po 100 zł ? Pensja nauczyciela po studiach wynosi 1750 zł ? To jest motywacja dla ludzi ,którzy chcą uczyc w szkole ? Proszę nie żartować . Tak Pani zależy na edukacji dziecka ,które nie może przystąpić do egzaminu- Super tylko za chwilę tych dzieci nie będzie miał kto egzaminować ,bo nikt ich nie będzie chciał uczyć . Z prostego powodu - z barku godziwego wynagrodzenia . Pan Krzakowski jest marnym prezydentem - jest za to legnickim celebryta i lanserem. Jego postawa w tej sytuacji to lizanie dupy PiSowi . To ostatnia kadencja bada grunt a noż złodzieje utrzymają się przy władzy i zapamiętają moje nazwisko . Będzie można się przytulić na kolejne lata jako poseł albo inny przydupas. Ciekaw jestem czy będzie Pani tak wrzeszczała o braku wynagrodzenia dla nauczycieli jak Pani przystąpi do strajku , gdziekolwiek Pani nie pracuje .... i pani nie zapłacą .

  • Gość - niezalogowany 2019-04-08 18:59:02

    Nad problemem wynagrodzeń nauczycieli trzeba się bardziej zastanowić, niech zrobi to każdy kto napisał, bądź chce napisać komentarz. Czy jak elektryk (który wg mnie ma bardzo odpowiedzialną pracę) bądź mechanik (równie duża odpowiedzialność) zaraz po studiach zarabia krocie? NIE. Musi nabrać doświadczenia, wykazać się, że potrafi. A może nie będzie się nadawał...? Nie róbmy z zawodu nauczyciela aż tak wielkiej checy i nie chodzi mi aby Im umniejszać, poprostu popatrzmy trzeźwo. Nie dajmy się wpędzić przez media w tą ogólną g... burzę, w końcu wszyscy jesteśmy Polakami... Szanujmy siebie i innych, nawet jeśli możemy być anonimowi.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-08 19:44:11

    Nikt nie musi byc nauczycielem powoluje sie ze po wojnie to elita byla a teraz co po orostu nauczyciel ze sie ucza no a co nie wiedzieli w co wchodzą??? Ludzie po studiach tez na strefie pracuja i to na trzy zmiany i dobrze, tez pracuja kilka lat by awansowac kolejna sprawa ze jezeli zrezygnuja z pracy w kilku szkolach to niech zarabiaja chociaz malo nie maja pokozuje sie wypłaty stazysty ok staz odpada ale motywacyjn godziny ponadwymiarowe zastepstwa nagrody dyrektora itd fundusz socjalny wczasy pod grusza wypoczynek dla dzieci talony u prywaciaza nie ma trzynastek i tu pytanie ta 13 to za co jakie zyski wypracowane że Lgnica cienko wychodzi w rankingach egzaminow zdanych tak sie uczy dzieci wiecej wolnego kin teatrow wycieczek i napewno bedzie dobrze ale trzeba sie wykazac bo do zaliczenia stazu potrzeba bieda ze strach dzienniki elektroniczne same licza wyniki kilka sprawdzianow i wielkie halo ale 1000 zl podwyrzki to 1600 z zus i podatkiem od tego tezynastki chorobowe nadgodziny i inne skladniki kiedys nauczyciel mial czas dla ucznia znal go klasy byly pelne a teraz stan 35 osob moze i jest ale nigdy tyle nie ma na lekcjach, klamstwa za klamstwami ,proponuje zmienic zawod zycze powodzenia szantarzem daleko nie zajedziecie odbije sie to W am czkawka bo ludzie straca dla W as szacunek ktorego i tak macie mało

  • jano - niezalogowany 2019-04-08 19:51:13

    skoro mało zarabiacje to idź do biedronka na kasę nie na 4 Max 5 godzin tylko po 12 i jeszcze głupich komentarz się nasuchasz i zobaczysz polskie słownictwo i matematykę

  • gość 2019-04-08 22:14:37

    Więcej wolnego mają niż pracują i chcą zarabiać krocie a gdzie żeście byli jak PO było przy władzy nigdy nie było kasy na nic i było dobrze dlaczego strajku nie zrobiliście po egzaminach dla dzieci tylko kosztem naszych dzieci wstyd!!! już niema nauczycieli z powołania wstyd i żenada

  • Gość - niezalogowany 2019-04-08 23:27:49

    Bardzo dobra decyzja, dziękuję i gratuluję odwagi Panie Krzakowski

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 01:06:01

    Nie ma pracy nie ma płacy.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 07:50:53

    Popieram decyzję, dlaczego za brak pracy ma być placone?! Przy 18h pracy tygodniowo nauczyciele mało zarabiają, śmiech. Szukajcie pracy, szukajcie, ja po 2 fakultetach, pracuję na zmiany, 40 h tygodniowo, stres ogromny i odpowiedzialnośc finansowa, firma międzynarodowa, dojeżdżam codziennie 40 km do pracy i po 25 latach pracy mam 2400 netto. Rodzice nie popierają strajku, bo sami ciężko pracują, po pracy uczą swoje dzieci, wychowują również i poświęcają czas, tyle ile mogą, często od 21.00 bo tak są w domu. Nie liczę korków za 50 zl / 45 min z języka obcego i matematyki. Nauczyciele sprawdźcie rynek pracy i nie dyskutujcie, że urzędnicy zarabiają po 4000 netto i tak się nudzą w robocie. Większość nauczycieli, bez pasji, znudzonych i bez podejścia do młodych ludzi przychodzi do pracy i narzeka. Teraz żądacie tylko podwyżek, a co w zamian? Dalej 18h tyg i takie same wyniki, czyli słabe w egzaminach, maturach, rankingach zdawalności ? Protest na czas egzaminów! Dlatego Was nie popieramy, przykre, ale takie są fakty i gospodarka rynkowa.

  • gość 2019-04-09 08:40:49

    Nie rozumiem Waszego zdania... nie idę do pracy, nie mam płacy. Dlaczego ktoś ma płacić za kogoś kto strajkuje, nie wypełnia swoich obowiązków, utrudnia tym samym życie większości rodzinom z dziećmi? Dlaczego Legnica nie zorganizuje zajęć dla dzieci w okresie strajku w godzinach do południa - Panie Prezydencie, Kopernik miał jeszcze przed ogłoszeniem strajku pozajmowane miejsca na zajęcia tzw świetlicowe? Atrium nic nie organizuje, dostępne place zabaw zorganizowane i odpłatne... co z naszymi dziećmi? Strajk się pociągnie do połowy kwietnia, potem świeta znów przerwa, egzaminy przerwa i majówka. Co z edukacją? Możnaby zorganizować zajęcia edukacyjne dla uczniów. Niech pieniądze będą dobrze zużytkowane... zajęcia sportowe w parku, zajęcia na basenie, zajęcia lub warsztaty w centrum - proszę wyjść na przeciw dzieciom. Ludzie są chętni...

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 12:20:22

    Brawo bez pracy nie ma kolaczy, a tych poxostalych pod sad za niegospodarnosc jesli chca bandzie darmozjadow plscic niech plsca ze swojej kasy

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 15:19:34

    Brawo! Rodzice którzy muszą zapewnić dziecku opiekę dostają tylko 80 procent wynagrodzenia, więc z jakiej okazji nauczyciele mieliby dostać 100 procent i może jeszcze dodatek motywacyjny....

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 18:35:46

    Legnica jest miastem emerytow i ten pan prezydent powinien podzielic ich szeregi, bo ucieknie z Legnicy reszta mlodych... co za beznadziejny facior. Co do placy strajkujacych nauczycieli, to na strajku nikt nie dostaje pensji na tym to polega

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 19:46:02

    Brawo Panie Prezydencie!!!

  • gość 2019-04-09 20:08:02

    każdy chce ;p a robić nie ma komu .. lepsze donice na jaworzynskiej jak nic ;p dobrze ze chociaz proboje wydebic kase z UE a ze nie trafione zdarza sie nikt nie jest idealny ;p powiedzialbym ze gorzej bylo robic obwodnice ktora i tak zniszczono i wybudowano S3 na tym fragmencie.. jakos tak bez planow przyszlosciowych . nauczyciele malo robia rodzice moga zorganizowac dodatek z wlasnej kieszeni jak sie nie podoba cegielka darowizna i cos sie nazbiera ;p Panstwo i tak nie ma kasy bo z czego jak prawie nie ma polskich firm wszystko idzie za granice wiec jedyne co to podatki wysokie jak finlandi, ale to nie wina prezydenta tylko 50 lat rzadow innych decydentow. Pijemy piane ubita przez korupcje czyli raka tego panstwa bylo by i dla nauczycieli gdyby nie rozkradano majatku tego panstwa, niestety jest jak jest i z pustego nawet Salomon nie naleje :) glupio tez gdyby prezydent zarabial potencajmnie tyle co nauczyciel tymbardziej ze ma znacznie odpowiedzialniejsza prace i ponosi wieksze konsekwecje gdy popelni blad . kazdy czegos chce rolnicy wiecej ,nauczyciele wiecej, social wiekszy , mundurowi wiecej i taksowakrze tez ;p i jeszcze pielegniarki itp itd byc moze dzieki temu ze walczymy o lepsze place i lepsze zycie rozwijamy sie przechodzimy pewna ewolucje i na arenie miedzynarodowej jestesmy jedni z inteligetniejszych nacji dzieki ciezkiej sytuacji w naszym kraju ;p wiadomo jestem za zwiekszeniem pensji ale nie tylko nauczycieli, ale wszystkich ludzi w spoleczenstwie aby zylo sie lepiej, mam nadzieje ze uda nam sie kiedys osiagnac sukces jednakze w chwili obecnej nasza ekonomia tego nie wytrzyma a w sumie sami wybieralismy ludzi ktorym zaufalismy a oni rozgrabili nasze dobro wpsolne ;p przeoraszam za brak interpunkcji i inne bledy jak te ortograficzne czy skladniowe ale nie chcialo mi sie pisac rozprawki ;p

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 20:17:41

    Tak źle w tej szkole można zmienić a wolnych miejsc do pracy żeby się dostać niema :) martwią się tylko o siebie kosztem dzieci i rodziców, bezczelni niech pokażą pity ile maja naprawdę a nie wyciąg z jednej szkoły dobry numer nie maja czasu na nic zapracowani

  • Gość - niezalogowany 2019-04-09 23:07:02

    Wstyd poprostu wstyd

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 12:43:02

    Weźcie się ludzie trochę rozeznajcie w temacie zanim zaczniecie hejtowac na nauczycieli. Zapraszam do popracowania w szkole i okaze sie, że oprócz 18 godzin w szkole trzeba jeszcze ok. 30 godzin popracować w domu plus wywiadówki plus wycieczki np dwu trzy dniowe z pełni odpowiedzialnością za dzieci, po których można się wszystkiego spodziewać zależnie od wieku (wypadki, alkohol, że nie wymienię gorszych). A za taką wycieczkę dostają kasy tylko za tyle godzin ile by siedzieli w szkole na lekcjach, reszta godzin z calej doby to już chyba z "powolania". Wielokrotne rozmowy z rodzicami "trudnych" dzieci w czsie wolnym, niejednokrotnie późnym wieczorem i w niedzielę, z własnego telefonu. A za wychowawstwo, które na prawdę jest odpowiedzialnym zajęciem jest jakiś arcy śmieszny dodatek. To może jeszcze coś o egzaminach,czy konkursach, niby kto je sprawdza i robi kilkugodznne analizy jak wyszlo, dlaczego tak wyszlo i jak to poprawic. Oczywiście w domu. Ale Wy i ten " nasz kochany rząd" poczucie tylko czas spędzony w szkole,żałosne. To może jeszcze o zaangażowaniu w pracę A zwłaszcza w kreatywne wychowanie dzieci, był jeden taki nauczyciel co poszedł z dziećmi do parku bo to był nauczyciel pełna gebą. Zawsze pracował z zaangażowaniem większym niż od niego wymagano .....
    Raczej już nikt nie pójdzie w jego ślady. Na wycieczki toteż już strach jeździć.
    No a postępy w nauce. Tu oczywiście wg Was odpowiedzialni są tylko nauczyciele, a rodzice i dzieci to wogole. Nie jest ważne czego nie zrobił uczeń żeby mieć lepsze oceny tylko czego nie zrobił nauczyciel.
    No ale cóż, gdy ridzice pracują do wieczora to dzieci wychowana się sama i nauczą też. Bo przecież nauczyciele to nieroby i nic nie robią tylko walczą o kasę.
    Obyś cudze dzieci uczył. Oczywiście zaraz będziecie hejtowac, bo wakacje mają bo powinni uczyc z godnoscia i z powołania, bo sami wybrali ten zawód. To może już od dzisiaj sami się weźcie za wychowanie i uczenie swoich pociech bo za kilka lat nie będzie już miał kto tego robić, bo nowych chętnych na bycie nauczycielem nie jest zbyt wielu A i całą masą obecnych nauczycieli myśli o odejściu do przysłowiowej biedronki gdzie kasa porównywalna aw większości przypadków większą. No i wykształcenie nie jest potrzebne.
    A jeszcze jeden drobiazg, kasa. Nie wiem skąd są wyliczenia PISu. Takich pieniędzy co podają to żaden nauczyciel na oczy nie widział nawet z Full pakietem dodatków.
    Ale w naszej kochanej POLSCE to my jesteśmy najlepsi tylko w hejtowaniu i znaniu się na wszystkim, zwłaszcza jak nie mamy o tym wiedzy.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 07:30:19

    Brawo , bardzo dobra decyzja Panie Prezydencie .Nie należy im się żadna płaca skoro nie chodzą do pracy.Powinno zrobić się selekcję , Ci którzy nie chcą pracować powinni być zwolnieni , na ich miejsce na pewno przyszli by nowi nauczyciele boi studiach z wykształceniem pedagogicznym, którzy chętnie podejmą pracę. Nikt nikogo nie zmusza do pracy !

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 07:30:46

    Brawo , bardzo dobra decyzja Panie Prezydencie .Nie należy im się żadna płaca skoro nie chodzą do pracy.Powinno zrobić się selekcję , Ci którzy nie chcą pracować powinni być zwolnieni , na ich miejsce na pewno przyszli by nowi nauczyciele boi studiach z wykształceniem pedagogicznym, którzy chętnie podejmą pracę. Nikt nikogo nie zmusza do pracy !

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 12:51:49

    Mam tu kilka kontrargumentów:
    Dlaczego nauczyciel ma zarabiać mniej albo udzielać wolontariatu bo zarzuca mu się, że jest człowiekiem z misją - DLACZEGO POLITYCY NIE PRACUJĄ ZA DARMO SKORO ICH ZAWÓD TO TEZ MISJA?
    Dlaczego zarzucacie, że są marne efekty kształcenia, które również zależą od programu i systemu który nie jest zależny od nauczyciela! POLSKA LIGA PIŁKI NOŻNEJ NIE WYGRYWA OD LAT A ZARABIAJĄ KROCIE!!
    Nauczyciel niby pracuje tylko 20h? Hahah! NAUCZYCIEL PRACUJE TYLE CO WY A SWOJĄ PRACĘ ZABIERA DO DOMU! Wycieczki które trwają 24h razy kilka dni oraz festyny w weekendy ZA DARMO ROBIĄ!
    Dodatki i 13-stki NO WŁAŚNIE ŻE NIE DLA WSZYSTKICH!

    Nie podoba się to zmieniajcie pracę = A WY ZAZDROŚCICIE WIERZĄC W 20h tyg. TO JUŻ BIEGUSIEM SKŁADAJCIE CV DO POBLISKICH SZKÓŁ I PRZEDSZKÓL!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 12:58:09

    „Ej koleś”, Ty od wypowiedzi, że młodzi studenci zastąpią strajkujących nauczycieli: to o mnie mowa. Ja i moje koleżanki strajkujemy bo tu chodzi tez o naszą przyszłość. Mam szacunek do nauczycieli którzy obecnie pracują. Walczę dla nich i dla siebie. A jak Ci się tak podoba ta praca i uważasz ze jest godna tych pieniędzy to zapraszam, składaj razem ze mną CV. Ty popracujesz za aktualną stawkę a ja jak wywalczę, będę zarabiać niegodziwie 500 zł więcej. Co Ty na to? Chodź, będzie fajnie!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 12:59:06

    „Ej koleś”, Ty od wypowiedzi, że młodzi studenci zastąpią strajkujących nauczycieli: to o mnie mowa. Ja i moje koleżanki strajkujemy bo tu chodzi tez o naszą przyszłość. Mam szacunek do nauczycieli którzy obecnie pracują. Walczę dla nich i dla siebie. A jak Ci się tak podoba ta praca i uważasz ze jest godna tych pieniędzy to zapraszam, składaj razem ze mną CV. Ty popracujesz za aktualną stawkę a ja jak wywalczę, będę zarabiać niegodziwie 500 zł więcej. Co Ty na to? Chodź, będzie fajnie!

  • Legniczanin1 - niezalogowany 2019-04-11 15:20:11

    Pan Rabczenko w swojej kampanii tak duzo mówił o szkole. O wsparciu nauczycieli, ilości dzieci w klasach, zmianach!
    Zobaczymy jak teraz sie zachowa! Jak bedzie wspieral nauczycieli!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 22:12:36

    Uwaga strajkujący nauczyciele!!!

    Na podstawie wyroków Sadu Najwyższego z dnia 24. 09. 2013, 6. 02. 2006, 26. 05. 2000 oraz art. 9, par. 2 Kodeksu pracy i art. 8, 2, 59, 1, 2, art. 81 Konstytucji RP pracodawca, a więc dyrektor szkoły ma prawo podpisać porozumienie ze związkami, na mocy którego strajkujący nauczyciele dostają wynagrodzenie.

  • GośćJerzy - niezalogowany 2019-04-13 04:05:03

    Panie Krzakowski , to po prostu skandal.Wszyscy Ci ktorzy tak tak kracza na nauczycieli za sluszny strajk niech tylko pomysla ,dlaczego jest takie powiedzenie...Obys cudze dzieci uczyl ??? Kazdy dostaje podwyzki ,emeryci tez , dla nierobow pisuary tez daja a nauczycielom nie ??? SKANDAL ,ale juz nie dlugo pisuary znikna z rzadu , czekam juz tylko na to.jestem emerytem ,wezme moje 888 zl bo sa moje , ukradzione nam emerytom i nie ma MOWY zebym zaglosowal na tych darmozjadow z PiS.

  • GośćJerzy - niezalogowany 2019-04-13 04:07:36

    Panie Krzakowski , to po prostu skandal.Wszyscy Ci ktorzy tak tak kracza na nauczycieli za sluszny strajk niech tylko pomysla ,dlaczego jest takie powiedzenie...Obys cudze dzieci uczyl ??? Kazdy dostaje podwyzki ,emeryci tez , dla nierobow pisuary tez daja a nauczycielom nie ??? SKANDAL ,ale juz nie dlugo pisuary znikna z rzadu , czekam juz tylko na to.jestem emerytem ,wezme moje 888 zl bo sa moje , ukradzione nam emerytom i nie ma MOWY zebym zaglosowal na tych darmozjadow z PiS.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-14 09:19:36

    I tobmi się podoba.
    Nie ma pracy nie ma wynagrodzenia.

  • aniela - niezalogowany 2019-04-26 19:12:30

    ogłupiały czerwony dolny śląsk

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez tulegnica.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

TUBON SP.Z. O.O. z siedzibą w LEGNICA 59-220, PLAC WOLNOŚCI 4

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"