
Mieszkańcy Legnicy mają nowe miejsce na bankowej mapie miasta. Przy ulicy Najświętszej Marii Panny 2 (dawna Savia) otwarty został nowy oddział Credit Agricole. Nowy wystrój placówki zaprojektowany został na podstawie opinii klientów.
Credit Agricole to pierwszy bank na polskim rynku, który stworzył koncept wyglądu placówek na podstawie opinii zebranych wśród klientów i pracowników sieci sprzedaży.
- Uważnie wysłuchaliśmy potrzeb naszych klientów i pracowników oddziałów różnych szczebli. W naszym badaniu wzięło udział niemal 450 osób – mówi Lucyna Omańska, dyrektor nowej placówki w Legnicy. – Z przeprowadzonych rozmów wiemy, że nasi klienci chcieliby być obsługiwani bez stania w kolejkach, a jeśli muszą czekać, to w większych i wygodnych poczekalniach. Ponadto cenią sobie prywatność w trakcie obsługi, szczególnie w pokojach wydzielonych z dedykowanymi doradcami – dodaje.
Wnioski z badań stały się dla banku inspiracją do stworzenia nowej koncepcji placówki. Kluczowym elementem wystroju są wygodne kanapy przy stanowiskach obsługi, których wysokie oparcia tłumią rozmowy klienta z doradcą i nie pozwalają nikomu zaglądać przez ramię. Są też zamykane, szklane boksy do dłuższych rozmów i przestronna poczekalnia z siedziskami dla klientów. Wszystkie meble i elementy wykończenia wnętrza wykonane zostały z materiałów przyjaznych środowisku. Wystrój dopełnia dyskretne oświetlenie i delikatna muzyka tląca się z głośników.
- Jesteśmy bankiem nowoczesnym, ale skupionym na ludziach. Uważnie słuchamy naszych klientów i budujemy z nimi długie i trwałe relacje. Nowy wystrój naszych placówek jest właśnie odpowiedzią na ich sugestie – komentuje Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy banku.
Oddział Credit Agricole przy ul. Najświętszej Marii Panny 2 przejął wszystkie zobowiązania i klientów, korzystających dotychczas z placówek przy ul. Złotoryjskiej 3-5 oraz ul. NMP 5.
- Zapraszamy wszystkich naszych klientów do odwiedzin w nowym miejscu. Jesteśmy oddziałem uniwersalnym i można u nas załatwić wszystkie sprawy bankowe. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 – zachęca dyrektor Lucyna Omańska.
Warto dodać, że we wszystkich placówkach, a także w telefonicznym Contact Center banku Credit Agricole, niesłyszący klienci mogą porozumiewać się z obsługą przy pomocy systemu zdalnego tłumaczenia języka migowego.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Czynne tylko do 16! Zgroza nie dla ludzi pracujących!
Ale mam nadzieję, że nie będzie gardził klientami jak PKO BP na Wrocławskiej. Serio! Aż zaniemówiłam, dochody netto moje z mężem 9 tyś po obciążeniach, a tenże bank tak zakręcił nosem jak ubiegaliśmy się o mieszkaniowy(z doskonałą zdolnością w innym banku), że w jednej chwili wyciągnęliśmy wszelkie oszczędności, nie wspomnę o 30 letniej lojalności wobec tego banku. Poszliśmy do banku zagranicznego, kredyt był w ciągu kilku dni. Także, szanowna Pani menedżer Credi, jeśli i wy zadbacie o klienta, to też na nim zarobicie, nie z łaski,a z chęci.