Reklama

Babcia w bikini made in Legnica

W centrum Legnicy rodzinna firma projektuje i szyje kostiumy plażowe, które noszą siedemnasto- i sedemdziesięciolatki, drobniutkie dziewczyny i panie w większym rozmiarze. Sympatii przysparzają jej sesje zdjęciowe z udziałem przebojowej babci jednego z właścicieli, pokazującej, że w każdym wieku można pokochać swe ciało i dobrze czuć się w bikini. Ale ekstatyczna ciałopozytywność to nie jedyny wyróżnik marki bodya w świecie mody.

Firma jest mocno związana z Legnicą, rodzimym miastem jej właścicieli. Tu ma własną pracownię projektową, szwalnię, magazyny i sklep, z którego rozsyła swe produkty po kraju. Miejsc na sesje zdjęciowe też nie szuka daleko: pierwsza odbyła się w nieczynnej kopalni Kaolin pod Bolesławcem, druga - na legnickim kąpielisku Kormoran, leżącym zaledwie 200 metrów od zakładu. Nad egzotyczne plenery przedkłada się tu naturalność, autentyczność, swojskość, lokalny koloryt. Nostalgiczne są też wyjazdy nad polskie morze. Niektóre kampanie reklamowe bodya.eu próbują przywołać oldskulowy klimat dawnych wczasów nad Bałtykiem. Zgodnie z tą filozofią w zaprojektowanych w Legnicy kostiumach nierzadko pozują kobiety, które wcześniej nie miały żadnej styczności z modelingiem: klientki, znajome, mamy, córki, babcie.

- Zimą wylatujemy na Kostarykę, żeby przygotować zdjęcia na nowy sezon, ale i tam często fotografujemy zwykłe kobiety. Zdarza się, że to całe rodziny – matka, córka, babcia – a my oferujemy im pamiątkową sesję, z której korzysta i marka, i one – opowiada Cornelius, współwłaściciel bodya.eu .

Firma z dużą odpowiedzialnością traktuje środowisko naturalne. Od września 2022 roku działa wyłącznie na energii odnawialnej. Ścinki z produkcji wykorzystuje do tworzenia legowisk dla zwierząt, które następnie rozdaje lokalnie. W zakładzie obowiązuje zasada: zero odpadów. Zero odpadów, ale też sto procent serca dla tego, co robi bodya.eu . Chyba najbardziej wymowny przykład takiego podejścia daje konstruktorka kostiumów Edyta Migdał. Tak kocha swoją pracę, że testuje nowe projekty... śpiąc w nich. Chce mieć pewność, że klientek nic nie będzie uwierać, gnieść, krępować. W dobrym bikini kobietom musi być dobrze, pod każdym względem.

- Nie płacimy influencerom. Stawiamy na jakość produktu i zadowolenie klientek. Od początku zaufało nam już ponad 100 tysięcy kobiet. – dodaje Cornelius.

Inspiracją i gwiazdą marki bodya.eu stała się jego babcia. Podczas pierwszej sesji zdjęciowej ubrana w czerwone dwuczęściowe bikini pokazała się obok partnerki Corneliusa i obserwatorek z Instagrama. Potem w kanarkowym komplecie pozowała z wdziękiem na Kormoranie. Filmy i fotogalerie z jej udziałem trafiły na Instagram oraz YouTube, przysparzając popularności i modelce, i firmie. W naturalny sposób babcia została ambasadorką ciałopozytywności. Inspiracją dla kobiet, które niezależnie od wieku czy sylwetki zapragnęły założyć bikini i bez kompleksów wyjść na plażę.

- W Polsce wciąż wiele kobiet po 50. roku życia wstydzi się iść na plażę czy basen. My to zmieniamy, dajemy im odwagę i wsparcie – mówi Cornelius. - bodya.eu to coś więcej niż ubranie – to symbol akceptacji siebie, odwagi i kobiecej wspólnoty.
 

Aplikacja tulegnica.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 18/07/2025 10:28
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Nie dziadek - niezalogowany 2025-07-18 11:34:25

    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo tuLegnica.pl




Reklama
Wróć do