
LinkedIn to największa na świecie platforma dedykowana biznesowi i szeroko pojętej karierze oraz jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych. Skupia setki milionów użytkowników, stwarzając doskonałą przestrzeń nie tylko do budowania relacji biznesowych, ale również do promowania swojej firmy. Jak przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów na LinkedIn? Odpowiednio targetując reklamy! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej.
LinkedIn to platforma społecznościowa jedyna w swoim rodzaju. Od innych odróżnia się swoją tematyką – o ile większość serwisów tego typu skupia się na rozrywce, tutaj pierwsze skrzypce gra biznes. LinkedIn ma więc zdecydowanie poważniejszy charakter. Na uwagę zasługują również wyjątkowo duże zasięgi tego medium. Na LinkedIn swoje konta mają firmy, prezesi, menadżerowie, pracownicy, kandydaci i studenci – z 950 milionami użytkowników na całym świecie platforma stanowi wyjątkowo żyzne pole do pozyskiwania nowych klientów i konwersji. Dobrze poprowadzona kampania na LinkedIn (najlepiej przez doświadczonych specjalistów: https://semhouse.com/pl/kampanie-linkedin-ads) może przynieść znaczące korzyści Twojej firmie.
Odpowiednie targetowanie reklamy to jedno z głównych założeń e-marketingu. Współczesne narzędzia internetowe umożliwiają dotarcie do konkretnej grupy docelowej – tych osób, które z dużym prawdopodobieństwem zainteresują się ofertą marki. Nie inaczej jest na LinkedIn. Serwis oferuje precyzyjne opcje targetowania reklam. Zastanów się, jaka jest idealna grupa docelowa Twoich produktów lub usług i określ odbiorców Twojej reklamy na podstawie takich kryteriów jak:
Warto wspomnieć, że LinkedIn oferuje również niestandardowe opcje targetowania według „pasujących grup odbiorców”. Dzięki tej opcji możesz dotrzeć np. do:
O czym warto pamiętać, targetując reklamy na LinkedIn? O odpowiedniej równowadze – grupa docelowa nie może być ani zbyt wąska, ani zbyt szeroka. W pierwszym przypadku zasięg Twojej kampanii będzie zbyt ograniczony, natomiast w drugim przekaz może nie dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych ofertą.
Nawet najlepsze targetowanie nie pomoże, jeśli reklama będzie nieciekawa. Poświęć więc czas na przygotowanie angażujących i interesujących kreacji. Treści powinny być czytelne i krótkie, łatwo zapadające w pamięć, dopasowane do Twojej grupy docelowej. Warto stosować język korzyści, podkreślając wartość oferty, oraz wzywać do działania, np. do zrobienia zakupów w Twoim e-sklepie. Przyciągaj uwagę różnymi formatami reklam – LinkedIn oferuje ich sporo, m.in. tekstowe, graficzne, wideo czy interaktywne.
Dopiero założyłeś biznes i nie czujesz się wystarczająco pewnie w dziedzinie e-marketingu? Prowadzisz swoją firmę już od jakiegoś czasu, ale chcesz mieć pewność, że budżet przeznaczony na reklamę przyniesie oczekiwane rezultaty? A może zarządzasz dużą marką i planujesz sporą kampanię na LinkedIn?
W każdym z tych przypadków warto skorzystać z pomocy specjalistów. Agencja marketingowa SEMHOUSE pomoże zaplanować i wdrożyć efektywną kampanię LinkedIn Ads. Ale nie tylko! SEMHOUSE zaopiekuje się kompleksowo promocją Twojej marki, łącząc strategie z zakresu SEO (pozycjonowania organicznego) i content marketingu z płatnymi reklamami w takich miejscach, jak Google, Instagram, Facebook czy LinkedIn.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie