
Dla tych internetowych sprzedawców, którzy bezskutecznie od lat próbują wspiąć się na wyżyny branżowego internetu i czołową pozycją w wyszukiwarce ściągnąć w wirtualne progi rzesze zainteresowanych internautów, mamy dobre wieści. Istnieje krótsza droga do upragnionego sukcesu.
Jeżeli więc konkurencja w Twojej dziedzinie nie pozwala przebić się z wyjątkowym asortymentem do konsumentów, poniżej wraz z ekspertami postaramy się podsunąć skuteczne metody, które zmienią to już w kwadrans!
Dlaczego pozycjonowanie nie zawsze działa tak, jak oczekujemy?
Jak wiemy, usługa windowania pozycji strony w rankingu Google na dane zapytania to złożony proces. Najpierw w ramach Search Engine Optimization musimy dostosować całość witryny do wymagań algorytmów wyszukiwarki, następnie zaś pod szyldem User Experience zatroszczymy się o jak najlepsze wrażenia odwiedzającego serwis użytkownika sieci. Całość wysiłków w tej sferze opiewać będzie adekwatne spożytkowanie meta opisów i tagów, wprowadzenie danych strukturalnych, przyspieszenie czasu ładowania strony, zapewnienie jej dobrego renderingu i responsywności – a wszystko to przy odpowiednich certyfikatach bezpieczeństwa oraz protokołach. Do tego dorzucić należy metamorfoza estetyczna, funkcjonalna, lepsza organizacja treści i interaktywnych partii szablonu. Dopiero po spełnieniu skomplikowanych zaleceń oraz wypracowanych indywidualnie przez poszczególnych ekspertów strategii, możemy mówić o dalszych fazach popularnego i obligatoryjnego dziś pozycjonowania (źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/).
Linki Google Ads – tam, gdzie nie skutkuje pozycjonowanie
Jako że wychodziliśmy od sytuacji, kiedy pozycjonowanie nie przynosi pożądanych efektów, kwestie takie jak content marketing, link building czy też obecność w social mediach zostawimy na inne okazje. Zdarza się bowiem, że rzeczywiście nawet najlepszym agencjom trudno jest sprostać scenariuszowi, gdy mierzymy się z dużą konkurencją, która od lat uskutecznia podobne zabiegi. Wtedy najlepiej dotrzeć na szczyt listy rezultatów wyszukiwania z pomocą linków sponsorowanych. Są to wykupione bezpośrednio od Google banery naśladujące organiczne wyniki wyświetlane w pierwszej trójce SERP. Przez wzgląd na ich formę cieszą się one znaczną popularnością wśród internautów, a dodatkowo najczęściej przy odpowiedniej konfiguracji narzędzia Ads płacimy tylko za przejścia na naszą stronę – nie za wyświetlenia reklamy. Dlatego też tak dobrze ta metoda spisuje się w budowaniu rozpoznawalności marki.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie