Reklama

Wójt gminy Chojnów poszukuje pracownika

Wójt gminy Chojnów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Gminy Chojnów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać poprzez e-PUAP , pocztą tradycyjną lub osobiście w terminie do dnia 19 lipca.

Pełna treść ogłoszenia dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.gmina-chojnow.bip.net.pl 

1.    Wymagania niezbędne:
1)    obywatelstwo polskie oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2)    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3)    brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)    wykształcenie wyższe z zakresu: bezpieczeństwa publicznego lub bezpieczeństwa wewnętrznego, zarządzania kryzysowego lub pokrewnego, o ochronie środowiska lub pokrewnego, administracji publicznej lub pokrewnego, prawa administracyjnego, dopuszcza się wykształcenie średnie w przypadku kandydatów posiadających min. 3 lata stażu pracy na podobnym stanowisku,
5)    nieposzlakowana opinia.

2.    Wymagania dodatkowe:
1)    znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o ochotniczych stażach pożarnych, o ochronie przeciwpożarowej, o ochronie informacji niejawnych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o obronie ojczyzny, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, instrukcja kancelaryjna dla gmin, 
2)    mile widziane doświadczenie w pracy w administracji samorządowej na stanowiskach związanych z obronnością kraju, zarządzaniem kryzysowym, obroną cywilną (możliwość przeniesienie w trybie art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych),
3)    mile widziane poświadczenie bezpieczeństwa, 
4)    umiejętność redagowania uchwał, zarządzeń, decyzji administracyjnych i pism urzędowych, 
5)    umiejętność sporządzania sprawozdań i raportów,
6)    biegła znajomość obsługi komputera (znajomość pakietów MS Office, LEX lub inny system informacji prawnej),
7)    odporność na stres i pracę pod presją czasu,
8)    samodzielność, odpowiedzialność i sumienność, 
9)    prawo jazdy kategorii b,
10)    wysoka kultura osobista,
11)    dobry kontakt interpersonalny.

3.    Zakres zadań na stanowisku:

  • W zakresie zarządzania kryzysowego: 

1)    nadzór nad funkcjonowaniem Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego, oraz współpraca z centrami gmin sąsiednich, w tym bieżąca wymiana informacji z Powiatowym  Centrum Zarządzania Kryzysowego i służbami dyżurnymi Państwowej Straży Pożarnej i Policji,
2)    opracowanie i bieżąca aktualizacja Gminnego Planu Zarządzania Kryzysowego oraz procedur postępowania na wypadek wystąpienia zdarzeń kryzysowych,
3)    realizowanie zadań związanych z monitorowaniem i reagowaniem na rozwój zagrożeń na obszarze gminy,
4)    współdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze, poszukiwawcze, humanitarno - pomocowe, itp.,
5)    realizacja zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa,
6)    nadzór nad funkcjonowaniem systemu wykrywania i alarmowania ludności oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności,
7)    obsługa i aktualizacja „Bazy danych sił i środków województwa dolnośląskiego" ARCUS 2005,
8)    administrowanie podstroną internetową gminy Chojnów (zakładka „ostrzeżenia”),
9)    obsługa Platformy Operacyjnej Zarządzania Kryzysowego,
10)    obsługa sms-owego systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach.

  • W zakresie obrony cywilnej (OC):

1)    opracowywanie przy współudziale komórek organizacyjnych urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy:
a)    Planu Obrony Cywilnej,
b)    Gminnego Planu Zarządzania Kryzysowego,
2)    organizowanie szkoleń praktycznych dla pracowników Urzędu Gminy,
3)    prowadzenie gminnego magazynu OC,
4)    współdziałanie ze służbą zdrowia w przygotowaniu zastępczych miejsc szpitalnych,
5)    planowanie organizacji przyjęcia ludności z rozśrodkowania wraz z zabezpieczeniem warunków bytowych,
6)    przygotowanie sił i środków gminy do udziału w akcji zapobiegania i zwalczania klęsk żywiołowych i katastrof,
7)    planowanie świadczeń sił i środków na rzecz OC.

  • W zakresie spraw związanych z działalnością Zarządu Oddziału Gminnego ZOSPRP oraz spraw dotyczących ochrony przeciwpożarowej:

1)    zapewnienie wyposażenia, umundurowania i wyszkolenia członków OSP,
2)    przygotowywanie planów pracy Prezydium i Zarządu,
3)    organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu Oddziału G ZOSP RP Prezydium i   Zarządu,
4)    współpraca z jednostkami OSP,
5)    prowadzenie ewidencji przedmiotów i wyposażenia OSP – księgi inwentarzowe.

  • Inne:

1)    współpraca z pracownikami wydziału w zakresie realizacji Regulaminu o utrzymaniu czystości i porządku na terenie gminy Chojnów,
2)    opiniowanie wniosków o wydanie pozwolenia wodnoprawnego,
3)    opiniowanie planów łowieckich oraz koordynacja i pomoc rolnikom przy egzekwowaniu szkód łowieckich,
4)    prowadzenie spraw związanych  z rekultywacją gminnych składowisk odpadów oraz likwidacją nielegalnych wysypisk,
5)    prowadzenie ewidencji rowów melioracyjnych stanowiących własność gminy, bieżące monitorowanie stanu utrzymania rowów melioracyjnych oraz wnioskowanie potrzeb związanych z melioracją na terenie gminy,
6)    prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad kąpieliskami i miejscami okazjonalnie wykorzystywanymi do kąpieli,
7)    prowadzenie spraw związanych z oczyszczaniem terenu z niewypałów,
8)    planowanie i realizacja budżetu z zakresu stanowiska,
9)    przygotowanie niezbędnych dokumentów, w tym projektów uchwał, zarządzeń i decyzji administracyjnych,
10)    prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
11)    obsługa klientów zewnętrznych z zakresu wykonywanych zadań – stacjonarnie i telefonicznie,
12)    odział w terenowych wyjazdach dotyczących ochrony środowiska – zgodnie z potrzebami Referatu Ochrony Środowiska,
13)    prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw powierzonych na stanowisku,
14)    bieżące załatwianie interesantów,
15)    zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej dokumentów wymagających publikacji, wytworzonych na stanowisku pracy.

4.    Wymagane dokumenty:
1)    list motywacyjny,
2)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3)    CV (życiorys) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4)    oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
5)    oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6)    oświadczenie o pełniej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)    kopie wszystkich dokumentów potwierdzających wszystkie okresy zatrudnienia, wykształcenie, uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje,
8)    wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”

5.    Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Chojnów przekroczył 6%.

6.    Warunki pracy na stanowisku:
1)    miejsce pracy - Urząd Gminy Chojnów Wydział Gospodarki, Planowania i Ochrony Środowiska,
2)    umowa o pracę, 
3)    wymiar etatu - pełny etat,
4)    praca przy monitorze ekranowym,
5)    pokój 1 lub 2- osobowy, 
6)    dostęp do samochodu służbowego,
7)    schody, winda.

7.    Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na e-PUAP, pocztą tradycyjną na adres Urząd Gminy Chojnów, ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów lub osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „dotyczy naboru na stanowisko ds. ochrony środowiska i zarządzania kryzysowego”, w terminie do dnia 19 lipca 2024 r.             do godz. 14.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

8.    Informacje dodatkowe:
1)    kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszych etapów rekrutacji,
2)    aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
3)    informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.gmina-chojnow.bip.net.pl w zakładce ogłoszenia/informacje/nabór pracowników - oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Chojnów, ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów,
4)    po zakończeniu naboru dokumentów aplikacyjnych nie odsyłamy, 
5)    Wójt Gminy zastrzega sobie prawo do odwołania/unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

Aplikacja tulegnica.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 09/07/2024 11:52
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo tuLegnica.pl




Reklama
Wróć do