Reklama

Legnicki aktor wcielił się w rolę rapera i nawija jaki jest prawdy ostry cień

- Dla mnie przyznam szczerze dość trudne to wyzwanie, lecz pomocy chęć jest większa niż to moje lęków granie - śpiewa wcielając się w rolę rapera Mateusz Krzyk, aktor Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy. Jak artysta sprawdził się w hip-hopowej sztuce z repertuaru #Hot16Challenge2? Zobaczcie sami!

Aktor został nominowany do zagrania swojej "szesnastki" przez legnicki zespół Cynamonowy Ogród, który pomógł również w realizacji nagrania. Następnie rzucił wyzwanie: dwójce kolejnych aktorów - Aleksandrze Listwan i Krzysztofowi Brzazgoniowi, dwóm zespołom muzycznym Świnka Halinka i Klipsy Panda oraz zahaczając o swoje hobby, dwóm wędkarzom Kamilowi Walickiemu i Radosławowi Witólskiemu.

- Zamknięte teatry, zamknięte podwórka. Pozamykane lasy, tak, tak było, to nie bujda. To nie koszmar wymyślony ani jakiś straszny sen, ani bajka z Cartoon Network, tylko prawdy ostry cień - rapuje aktor nawiązując do innej słynnej twórczości powstałej w ramach #Hot16Challenge2.

Mateusz Krzyk choć sam pracuje w branży wyjątkowo dotkniętej kryzysem wywołanym pandemią, to stanowczo przekonuje, że tej sytuacji "trzeba sięgnąć do kieszeni " i pomóc medykom. Jak twierdzi w piosence, inaczej po kryzysie  "w szpitalach i przychodniach nie zostaną nawet kości".

Przypominamy, że ideą #Hot16Challenge2 jest zbiórka pieniędzy dla służby zdrowia w dobie walki z koronawirusem. Wyzwanie polega na nagraniu piosenki i nominowaniu kolejnych osób, które będą dalej promować akcję.  Link do zbiórki TUTAJ.

Aplikacja tulegnica.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do