Reklama

Jak kupić samochód bez wychodzenia z domu?

Koronawirus w marcu wymiótł klientów z salonów i przerzedził ruch w serwisach, jednak salony samochodowe należące do dolnośląskiego dealera Toyota Dobrygowski błyskawicznie zareagowały na ten trudny czas i jako pierwsze w Polsce wprowadziły liczne udogodnienia dla klientów, np. rozpoczynając sprzedaż aut przez Internet czy usługę door to door (z dowozem do domu).

Spotkanie z Doradcą online, dostawa samochodu pod dom, bezpieczna procedura przekazania auta, obejmująca dezynfekcję i ograniczenie do minimum kontaktu z dostawcą tak Toyota w Lubinie reaguje na zagrożenie COVID-19.

Rozmowa z Pawłem Sobotkiewiczem, Kierownikiem Działu Handlowego w salonie Toyota Dobrygowski w Lubinie

Bijący rekordy popularności hasztag #zostańwdomu nie ułatwia salonom motoryzacyjnym pracy. Co prawda jako nieliczne w branży handlowej nie zostały zamknięte w połowie marca, jednak aktywność została mocno ograniczona. Jak Doradcy z Toyoty w Lubinie radzą sobie w tym trudnym czasie?

Paweł Sobotkiewicz: Wydarzenia związane z pandemią koronawirusa na świecie mocno ograniczyły nasze życie prywatne i zawodowe, mimo to staramy się w miarę możliwości aktywnie funkcjonować, dotyczy to także salonu i serwisu Toyoty w Lubinie. W trosce o bezpieczeństwo zarówno naszych Klientów, jak i pracowników podjęliśmy niezbędne działania umożliwiające dozwolone formy współpracy dotyczącej sprzedaży aut i części, serwisowania czy szeroko rozumianej obsługi. W trybie ekspresowym, jeszcze przed wprowadzeniem ograniczeń związanych z przemieszczaniem się, specjalnie dla naszych Klientów uruchomiliśmy kanały on-line do komunikacji ze Doradcami.

Zakupy przez Internet to dla wielu z nas niemal codzienność, szczególnie w czasach, kiedy bezpośredni kontakt ze sprzedawcą może się wiązać z niepotrzebnym ryzykiem. W przypadku samochodów sprzedaż na odległość była dotychczas absolutnym marginesem rynku.

Paweł Sobotkiewicz: W obecnych czasach nie ma bezpieczniejszego i bardziej przewidywalnego środka transportu niż własny samochód. W komunikacji publicznej nie mamy żadnego wpływu na to, kto będzie podróżował z nami – nie mamy też żadnej gwarancji, że połączenie nie zostanie nagle odwołane. Dotyczy to autobusów, tramwajów, ale też pociągów i zawieszonego przecież ruchu lotniczego, dlatego rynek e-sprzedaży samochodów zyskuje na atrakcyjności.

Zatem jak można kupić nowe auto przez Internet?

Wszystkie czynności związane już nie tylko z wyborem, ale też z odbiorem auta, można teraz załatwić bez wizyty w salonie i z zachowaniem maksimum bezpieczeństwa. Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem live chatu, wideorozmów, wirtualnych wizyt w salonie czy spotkania poprzez komunikator WhatsApp, bowiem ograniczona mobilność nie musi oznaczać braku możliwości zakupu wymarzonego samochodu. Teraz każdy może kupić nową Toyotę, korzystając z atrakcyjnych promocji, bez wychodzenia z domu lub ograniczając swoje wizyty w salonie w Lubinie do absolutnego minimum.

W salonie i serwisie Toyoty w Lubinie zastosowano wszelkie środki ostrożności, dezynfekcję aut oraz bezpieczeństwo w czasie jazd testowych.  W takim wypadku klient udaje się do salonu, gdzie jazda przeprowadzana jest maksymalnie w dwie osoby albo samochód dostarczany jest bezpośrednio pod jego dom. W obu wypadkach po jeździe próbnej wnętrze auta zostaje zdezynfekowane przez ozonowanie. Dezynfekcji poddane jest wnętrze samochodu oraz układ klimatyzacji. Regularnej dezynfekcji podlegają także samochody ekspozycyjne, po serwisie i testowe.

Dokumenty z ofertą cenową, finansowaniem czy ubezpieczeniem otrzymamy pocztą elektroniczną. Zastrzegam jednak, że zależnie od wybranej opcji zakupu czy finansowania może być niezbędna wizyta w salonie. Jeśli tego da się uniknąć, to wówczas formalności można zrealizować w trybie online lub za pośrednictwem poczty czy kuriera. Dotyczy to również rejestracji pojazdu, którą w imieniu klienta przeprowadza dealer Toyoty.

By odebrać samochód nie trzeba wybierać się do salonu. Gotowe auto zostanie dostarczone pod wskazany adres. Przed wydaniem klientowi samochodu jest on dezynfekowany łącznie z kluczykami oraz dokumentami. Handlowcy zalecają pozostanie w domu i kiedy tylko się da utrzymują kontakt z klientem na odległość.

Obecnie salon Toyoty w Lubinie pracuje w standardowych godzinach przestrzegając polityki antyzakaźnej, zespoły handlowe i serwisowe podzielone są na podgrupy, wykonywana jest dezynfekcja przestrzeni salonów, przewidziano środki ochronne dla klientów.
Sytuacja społeczna zmienia się dynamicznie i to co dziś jest standardem w tej przestrzeni, jutro może być już wykluczone.

Obecnie, mimo trudnej sytuacji, nadal jest w Polsce dość szeroka grupa ludzi chcących kupić lub wymienić samochód, gdyż jest obawa na rynku przed podwyżkami cen aut spowodowanymi spadkiem wzrostu gospodarczego, pojawieniem się w kolejnych miesiącach inflacji oraz słabnącą złotówką – mówi Paweł Sobotkiewicz. Twierdzi również, że coraz częściej Doradcy otrzymują zapytania o auta małe i miejskie od osób, które do tej pory raczej korzystały z samochodów wynajmowanych na minuty lub komunikacji miejskiej, a dziś najzwyczajniej boją się tych środków komunikacji.

Pełna oferta samochodów dostępna jest na www.ToyotaLubin.pl

Aplikacja tulegnica.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo tuLegnica.pl




Reklama
Wróć do