Reklama

Jak wynająć dobrą salę konferencyjną?

Jeśli dostałeś polecenie zorganizowania konferencji dla swojego zespołu lub firmy bądź też sam prowadzisz firmę i chcesz zorganizować szkoleniowy weekend dla swoich pracowników, to jednym z podstawowych zadań, oczywiście obok wybrania dogodnego dla wszystkich terminu, jest wybranie sali biznesowej, gdzie odbędzie się spotkanie, konferencja lub cykl szkoleń.

Wybór sali konferencyjnej wbrew pozorom nie jest tak prosty, gdyż na ostateczny sukces lub porażkę konferencji może wpłynąć wiele czynników. Przedstawiamy krótki poradnik jak wynająć dobrą salę biznesową i zorganizować udaną konferencję.

  1. Wyposażenie sali konferencyjnej
  2. Obsługa sali biznesowej
  3. Lokalizacja obiektu
  4. Własna kuchnia czy zewnętrzny catering?

Wynajem sal konferencyjnych to nie lada wyzwanie, jeśli chcemy żeby sala biznesowa spełniała nasze wszystkie wymogi, a konferencja została zaliczona do naprawdę udanych. 

Wyposażenie sali konferencyjnej

Wystarczy obejrzeć sale konferencyjne, np. na https://www.salebiznesowe.pl/ aby zrozumieć jak ważne jest w kontekście udanej konferencji wyposażenie sali lub całego obiektu. Chyba nie trzeba nikomu przypominać jak ważna jest kwestia np. klimatyzacji, jeśli konferencja odbywa się latem. Warto dowiedzieć się czy sala jest odpowiednio wyciszona lub czy nie znajduje się nieopodal ruchliwej ulicy. Czasem nadmierny hałas może skutecznie przeszkodzić w szkoleniu czy firmowej prezentacji. Dobre sale biznesowe posiadają również rozwiązania multimedialne, np. w postaci projektora i ekranu, na którym bez problemu można wyświetlać slajdy prezentacji.

Obsługa sali biznesowej

Warto aby na miejscu była osoba odpowiedzialna za obsługę wynajmujących salę biznesową. Taka osoba może być potrzebna chociażby w przypadku wystąpienia problemów technicznych. Asystent przy sali biznesowej będzie czuwał nad prawidłowym przebiegiem spotkania, a w razie potrzeby udzieli pomocy technicznej.

Lokalizacja obiektu

Wynajem sal konferencyjnych ma miejsce wszędzie - w centrach dużych metropolii oraz małych wioskach w górach. Pytanie czy jest to konferencja, którą warto zorganizować w centrum miasta ze względów biznesowych czy może wyjazd integracyjny połączony ze szkoleniem, gdzie warto postawić na miejsce poza miastem.

Własna kuchnia czy zewnętrzny catering?

Warto dowiedzieć się czy obiekt posiada własną kuchnią. Jeśli jest to hotel, to najczęściej posiada również restaurację. Można tam zorganizować przerwę na lunch lub zamówić przekąski i napoje na sale. W przeciwnym razie warto skorzystać z usług zewnętrznego cateringu. Wiele firm specjalizuje się w obsłudze konferencji, dostarczając przekąski w różnych wariantach cenowych.

Aplikacja tulegnica.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo tuLegnica.pl




Reklama
Wróć do