Reklama

Konkurs Blue Monk na imię dla legnickiego wampira

Fundacja Blue Monk była organizatorem wydarzenia "Nosferatu - Symfonia Grozy". Pokaz niemego filmu i koncert na żywo na dziedzińcu Zamku Piastowskiego przyciągnęły w ubiegłym tygodniu tłum mieszkańców. Ogłoszono także konkurs na Facebooku.

Wydarzenie "Nosferatu - Symfonia Grozy" było oryginalnym formatem spotkania z kulturą. Inspiracją było odkrycie z lat 70. XX wieku. Wtedy na Zamku Piastowskim odkryto dawny cmentarz i grób, który nosił cechy pochówku antywampirycznego.

Wygląda więc na to, że Legnica miała „swojego” wampira. A skoro wampir powrócił na Zamek za sprawą pokazu filmu i muzyki - potrzebuje też imienia. 

Fundacja Blue Monk na swojej stronie w serwisie Facebook ogłosiła konkurs na najlepsze imię dla legnickiego wampira. Autor zwycięskiej propozycji otrzyma unikatową srebrną monetę z wizerunkiem Nosferatu – nagrodę ufundowaną przez Mennica Polska - Sponsora Konkursu. 

Konkurs trwa do piątku, 12 września do godz. 12:00. Propozycje należy wpisywać pod postem na profilu facebookowym Blue Monk, który znajdziecie pod linkiem BLUE MONK - KONKURS NA IMIĘ DLA WAMPIRA.

Partnerzy wydarzenia "Nosferatu - Symfonia Grozy":

  • Miasto Legnica
  • Jarosław Rabczenko - Członek Zarządu Województwa Dolnośląskiego
  • Mennica Polska
  • Muzeum Miedzi w Legnicy
  • Legnickie Centrum Kultury
  • Zamek Piastowski
  • Dolnośląskie Centrum Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy
  • Provincia Cafee Bistro Bar
  • Klubokawiarnia KLEKS

 

 

Aplikacja tulegnica.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 09/09/2025 21:05
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo tuLegnica.pl




Reklama
Wróć do