
Zachęcamy mieszkańców, którzy mają do załatwienia sprawy w urzędzie miasta albo w innych miejskich instytucjach, aby częściej korzystali z kontaktu internetowego lub telefonicznego – apeluje legnicki magistrat.
Do Państwa dyspozycji jest numer telefonu Biura Obsługi Klienta 76 72 12 352. Prosimy o sprawdzenie czy istnieje możliwość załatwienia Państwa sprawy zdalnie – on-line. Kontakty telefoniczne i mailowe do wszystkich wydziałów urzędu znajdują się na internetowej stronie urzędu miasta TUTAJ. Wszelkie zapytania i wątpliwości można zgłaszać również drogą mailową na adres: kancelaria@legnica.eu. Wnioski i zapytania można także przesyłać pocztą. Jeżeli będą obarczone brakami formalnymi, urząd miasta wezwie wnioskodawcę do ich uzupełnienia, wyznaczając termin wizyty. W innych sprawach kierowanych do magistratu można także wykorzystać środki komunikacji elektronicznej e-puap: pz.gov.pl.
Jeżeli urzędowe formalności wymagają opłaty, podajemy Państwu również numer konta bankowego, na który można dokonywać wpłat: Bank PeKaO S.A. I O/Legnica 40 1240 1473 1111 0000 2521 2040 – czytamy w komunikacie urzędu miasta.
W związku z zagrożeniem koronawirusem, do 25 marca kasy zamknęły Legnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji oraz Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej. Miejskie spółki proszą o kontaktowanie się ze swoimi biurami obsługi klienta drogą telefoniczną lub elektroniczną.
Biuro Obsługi Klienta LPWiK: telefon: 76 8554 700, e-mail: bok@lpwiksa.pl
Biura Obsługi Klienta LPGK: telefon: 76 856 63 40, e-mail: zom@lpgk.pl.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie