
Twój bagaż został zagubiony lub zniszczony przez zagraniczną linię lotniczą? Brytyjski sklep internetowy nie przysłał zamówionej sukienki? Niemiecki diler sprzedał Ci wadliwe auto? A może hiszpański sprzedawca nie chce przyjąć reklamacji zepsutego aparatu fotograficznego?
Brzmi znajomo? Jeżeli tak, zapraszamy już 15 października na wspólny dyżur Miejskiego Rzecznika Konsumentów i ekspertów z Europejskiego Centrum Konsumenckiego z Warszawy. Będzie miał on miejsce w Centrum Integracji Społecznej przy ulicy Kościelnej 3. Początek o godz. 10.00.
- Wspólnie z Europejskim Centrum Konsumenckie z Warszawy oraz Centrum Integracji Społecznej zapraszam zainteresowanych na wspólny dyżur poprzedzony wykładem. Jest to jedyna niepowtarzalna okazja zasięgnąć porady w sprawach w zakresu praw konsumentów w Unii Europejskiej oraz uzyskania pomocy w pozasądowym rozwiązywaniu sporów transgranicznych z przedsiębiorcami mającymi siedziby w UE, Norwegii oraz Islandii – pisze Miejski Rzecznik Konsumentów, Tomasz Strojek w mediach społecznościowych.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie