Reklama

Nie czekaj z pozycjonowaniem firmowej strony internetowej

Kiedy czas ucieka, Twoja konkurencja zyskuje przewagę. Reklama dźwignią handlu – w dobie internetu to celne przysłowie należałoby zaktualizować na coś w rodzaju „pozycja w Google kluczem do sukcesu”. Działania marketingowe w wyszukiwarce są w stanie przynieść spektakularne wyniki, jednak te zarezerwowane są wyłącznie dla miejsc w ścisłej czołówce rankingu. A chętnych na ich zajęcie stale przybywa, w zasadzie w każdej branży. Z tego względu planując budżet reklamowy firmy najlepiej zacząć od umieszczenia w nim kosztów profesjonalnego pozycjonowania przez doświadczonych specjalistów.

Pewnych działań SEO nie da się nadrobić w tydzień, miesiąc albo kwartał. Niektóre rzeczy wymagają lat pracy

Liczby dotyczące wpływu Google na wybory internautów mocno przemawiają do wyobraźni. Po amerykańską wyszukiwarkę sięga tylko w Polsce blisko 15 milionów osób dziennie, spędzając w niej średnio niespełna pół godziny na dobę. Miesięczny zasięg usługi szacuje się na bagatela 94,01% wszystkich użytkowników, z czego ok. 97,5% odwiedza tylko te adresy, które znajdują się w pierwszej dziesiątce rankingu Google. Specjaliści z warszawskiej agencji ESEO  dodają, że atrakcyjne frazy stanowią wyjątkowo łakomy kąsek dla wszystkich firm, które chcą „wyłowić” z sieci jak najwięcej przyszłych klientów. Niektóre przedsiębiorstwa są w stanie zwiększyć przychody o ponad 300% wkrótce po tym, jak ich strona awansowała do wymarzonego TOP 10 SERP. Rzecz w tym, że w przypadku pewnych słów kluczowych rywalizacja zaostrzyła się na tyle, że dotarcie na szczyt będzie wymagało ogromnych sum, dużej dawki cierpliwości oraz wytężonej pracy całego zespołu wysokiej klasy fachowców.

Chcesz przegonić rywali, którzy pozycjonują się od dawna? Licz się z naprawdę ogromnymi wydatkami

Tylko pojedyncze, zwykle międzynarodowe przedsiębiorstwa dysponują takimi zasobami, aby z sukcesem włączyć się do walki. Zdarzają się wprawdzie pewne odstępstwa od tej normy, ale lepiej traktować je jako wyjątki potwierdzające regułę. Specjaliści do spraw SEO odpowiedzialni za przygotowanie strategii pozycjonowania częściej zalecają, aby starannie wyselekcjonować zestaw fraz kluczowych, na które będzie promowana strona www firmy. Dysponując stosowną wiedzą oraz narzędziami można wyszukać słowa z wielkim potencjałem na duży zysk, które wciąż pozostają poza zainteresowaniami konkurencji. Ten, kto dostrzeże i wykorzysta taką szansę jako pierwszy, wysforuje się do przodu. Oczywiście inni wkrótce podążą tym samym śladem, ale będą wyraźnie z tyłu. W interesie lidera jest dołożenie wszelkich starań, aby dokładnie tak pozostało.

Aplikacja tulegnica.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo tuLegnica.pl




Reklama
Wróć do