Reklama

Rusza Legnicki Telefon Pierwszego Kontaktu

Legniczanie mogą już wygodnie zgłaszać awarie, usterki i problemy związane z infrastrukturą komunalną w mieście, dzwoniąc pod nr telefonu (76) 729 99 95.

Legnicki Telefon Pierwszego Kontaktu to pilotażowy program, który umożliwi aktywną i bezpośrednią komunikację między mieszkańcami Legnicy a Urzędem Miasta. Jeszcze przed kwietniowymi wyborami Maciej Kupaj zapowiedział skorzystanie z takiego rozwiązania, by legniczanie sprawnie mogli zgłaszać awarie oraz usterki i nie musieli zastanawiać się gdzie i do kogo zadzwonić.

Dzwoniąc pod jeden nr będzie można poinformować m.in. o: uszkodzonych latarniach, uszkodzonych ławkach, dzikich wysypiskach odpadów, wrakach pojazdów, uszkodzonych elementach placów zabaw, uszkodzonej nawierzchni.

Obecnie projekt będzie obsługiwany przez specjalnie powołanego do tego pracownika Urzędu Miasta w Legnicy. Zgłoszenia dzwoniących będą następnie przekazywane do odpowiednich służb, co ma zagwarantować szybkie i skuteczne reakcje, a docelowo podnieść jakość życia w naszym mieście.

Jest programem pilotażowy, dlatego w przyszłości może być szerzej rozwijany i modyfikowany w zależności od potrzeb. 

Legnicki Telefon Pierwszego Kontaktu:  (76) 729 99 95.

Uwaga - w przypadku spraw związanych z łamaniem prawa, zagrożeniem życia lub zdrowia, mieszkańcy nadal powinni kontaktować się bezpośrednio z odpowiednimi służbami – Strażą Miejską, Policją, Pogotowiem lub Strażą Pożarną.

Aplikacja tulegnica.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 22/10/2024 11:27
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    wacio, w służbie miastu - niezalogowany 2024-10-21 20:24:03

    Ucieszony wielce tą jakżeż optymistyczną informacją chwyciłem za telefon, by bezzwłocznie poinformować służby magistrackie o rozkopanym do żywej ziemi chodniczku obok domu. Z żalem informuję, że telefon nie działa. Azaliż zabrakło godzin urzędowania naszej nowej, gorącej linii? A informacja jest bezzwrotnie jednokierunkowa czy specpracownik powie nam, kiedyż cuś tam nam naprawią?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wacio, w służbie miastu - niezalogowany 2024-10-21 20:37:26

    Kontynuując wątek telefoniczny. Z prawdziwym żalem rozstaję się z myślą, iż nigdy więcej nie zadzwonię do Wydziału Infrastruktury Komunalnej, nigdy już nie ujrzę promiennego oblicza pani dyrektor Lusi K., która zawsze z sympatią i profesjonalną uprzejmością dziękowała serdecznie na moje wnioski remontowe w sprawie rozkopanego chodniczka, do którego prowadzi zaciemniona (od wieków) Aleja Rzeczypospolitej. Doczekać się nie mogę poranka, kiedy to w sprawie wyżej wymienionego chodniczka suplikować będę ponownie, ale telefonicznie. Specjalną Magistracką Gorącą Linią - znakiem postępu i rewolucji!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    MAC - niezalogowany 2024-10-21 22:50:53

    Może będzie drobny sukces. Oby. Od pół roku przy większych sprawach same porażki.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    To śpiewałem ja – Jarząbek. - niezalogowany 2024-10-21 23:01:14

    Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje nam prezes naszego klubu. Niech żyje nam!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2024-10-22 04:53:09

    Numer stacjonarny? WSTYD. To aż tak ciężko stworzyć numer komórkowy aby móc wysłać mms'em zdjęcie niż bezsensownie komuś tłumaczyć, który latarnie na ulicy nie świeci? Śmialiście się z Krzaka, że dinozaur, ale to też w niczym nie odbiega od dinozaura.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • dzidek23 - niezalogowany 2024-10-22 11:19:57

    MMS serio?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    LELEK - niezalogowany 2024-10-22 08:01:38

    Nigdy bym sobie nie wyobraził, gdybym nie zobaczył jak bardzo Kupaj upodobnił się do Krzakowskiego. Nie pojęte, a jednak prawdziwe.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    BURCZYMUCHA - niezalogowany 2024-10-22 09:37:38

    Nowoczesność w domu i zagrodzie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Cccp - niezalogowany 2024-10-22 10:52:15

    Ojoj byle jaki temat by na tym portalu napisał to Ubecko Kościelno pisowski się uruchamia. Cipi Cip Cip Cip taś taś taś……………

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    dzidek23 - niezalogowany 2024-10-22 11:37:00

    Pomysł może i słuszny, ale wykonanie niestety na miarę legnickiego UM. Pytam czemu telefon, czemu nie gołąb albo po prostu polecony? A tak na serio, w 10 minut można mieć piękny portal na serwerze UM, na którym każdy mógłby zaznaczyć na mapie co gdzie i jak, i jeszcze dodać to tego zdjęcie (darmowe, opensourcowe https://fixmystreet.org/). Teraz, pisząc ten komentarz zrozumiałem, o co może chodzić. Telefonu nikt nie kontroluje, tam nie będzie statystyk, każda inna metoda miałaby jakieś archiwum, daty a po co pokazywać że coś nadal nie jest zrobione.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • dzidek23 - niezalogowany 2024-10-22 11:53:36

    ze dwa przykłady, żeby nie było: https://www.fixamingata.se/ https://www.zueriwieneu.ch/reports https://www.fixmystreetwallonie.be/home https://www.fixmystreet.org.au/

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2024-10-22 12:34:59

    obsługiwany nr przez pracownika - czyli w godzinach urzędowania może się dodzwonimy. Dlaczego nie komórka na którą można zadzwonić i wysłać komunikatorem zdjęcia itp. a i przekazać dyżurnemu po godzinach pracy jak coś pilnego będzie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ZORRO SPRAWIEDLIWY - niezalogowany 2024-10-22 17:10:12

    BYŁ LAS NIE BYŁO WAS BĘDZIE LAS NIE BĘDZIE WAS.....polityków JUŻ NIEDŁUGO

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo tuLegnica.pl




Reklama
Wróć do