Reklama

Sposób na przyciągnięcie klientów

Firmy wydają ogromne pieniądze na reklamę i promocję swoich towarów i usług. W dobie zalewu różnego rodzaju informacjami coraz trudniej jednak przebić się do klienta, pozyskać jego uwagę oraz w jakiś sposób nakłonić go, by skorzystał z konkretnej oferty.

W efekcie specjaliści sięgają po coraz ciekawsze formy marketingu, a potencjalni odbiorcy też stawiają poprzeczkę coraz wyżej. Atrakcyjną formą promocji stają się także konkursy konsumenckie.

  1. Jak grać, żeby wygrać?
  2. Lojalny klient
  3. Konkurs, który przyciąga uwagę

Jak grać, żeby wygrać?

Z pewnością konkursy konsumenckie wymagają od organizatora dość dużego zaangażowania logistycznego i finansowego oraz oczywiście dobrego pomysłu. Z drugiej strony to sprawdzone narzędzie może przynieść naprawdę wymiernie korzyści i przede wszystkim znacząco wpłynąć na rozpoznawalność marki. A to przekłada się na sprzedaż oraz grono lojalnych klientów. Poza tym konkursy przyciągają również uwagę nowych konsumentów, których można w atrakcyjny sposób zainteresować ofertą, a to daje przewagę nad konkurencją. Warto sobie na samym początku jednak powiedzieć, że by konkurs był skuteczny, trzeba go naprawdę dobrze zorganizować.

Lojalny klient

Najważniejszym celem konkursów konsumenckich jest budowanie lojalności. Przyciągają uwagę klientów – zarówno obecnych, byłych, jak i nowych, oraz tworzą pozytywne skojarzenia z marką. Są również atrakcyjnym sposobem na zaprezentowanie oferty firmy, jej misji i celów oraz okazją do stworzenia swoistej interakcji. A to zdecydowanie lepszy pomysł na dotarcie do klientów niż chwilowa reklama. Kampanie oparte na konkursach są angażujące i pozytywne, a tym samym zostawiają trwały wydźwięk i przyjemne skojarzenia u klienta. A to przekłada się na zostawiane przez niego pieniądze.

Konkurs, który przyciąga uwagę

Pomysłów na organizację konkursów jest wiele, ale specjaliści podkreślają, że im prostszy mechanizm, tym lepiej. Jasne zasady i minimalne wymagania sprawiają, że klienci angażują się w działanie. Niezmiennie dużą popularnością cieszą się loterie bazujące na konieczności wysłania SMS-a, o ile sama wiadomość nie jest droga, a kod prosty. Poza tym firmy chętnie wykorzystują również internet oraz popularne aplikacje mobilne. A to doskonała rozrywka dla tych wszystkich klientów, którzy lubią być online. Warto pamiętać o tym, że poza zaangażowaniem klientów, kreatywnym pomysłem niezbędne będą również nagrody. To one motywują do podjęcia działania, a im atrakcyjniejszy finał, tym szansa na powodzenie konkursu większa.

Aplikacja tulegnica.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo tuLegnica.pl




Reklama
Wróć do