
W poniedziałek rozpoczyna się pierwszy etap przebudowy ulicy Złotoryjskiej. Kierowcy mogą spodziewać się utrudnień na drodze, ponieważ odcinek ulicy Złotoryjskiej od Ronda Unii Europejskiej do ulicy Ceglanej zostanie wyłączony z ruchu i zaplanowano objazdy. Projekt umowy zakłada zakończenie przebudowy 430-metrowego odcinka do 30 kwietnia 2024 roku i niestety nie przewiduje utworzenia ścieżek rowerowych.
Jak informuje Urząd Miasta, przebudowa ulicy Złotoryjskiej jest jednym z priorytetowych zadań inwestycyjnych. Zakres pierwszego etapu obejmuje przebudowę chodników oraz wymianę nawierzchni ulicy na odcinku od ronda Unii Europejskiej do ulicy Ceglanej, a także przebudowę zjazdów w ulice Leśmiana, Ceglaną i Makuszyńskiego.
Bezpieczeństwo przechodniów ma poprawić nowy przystanek autobusowy z zatoką oraz oświetlonym przejściem i wysepkami dla pieszych, który powstanie za zjazdem w ul. Ceglaną. W trakcie pierwszego etapu prac przebudowana zostanie jezdnia północna, która poszerzona będzie o nowy pas ruchu dla projektowanych lewoskrętów w ul. Leśmiana i Makuszyńskiego.
Od poniedziałku, 20 listopada, odcinek ul. Złotoryjskiej od Ronda Unii Europejskiej do ul. Ceglanej zostanie wyłączony z ruchu. Zakaz nie będzie dotyczył autobusów, służb miejskich, pojazdów obsługujących plac budowy oraz pojazdów zaopatrzenia sklepów. Dla pozostałych użytkowników dróg zostały wyznaczone objazdy:
Alternatywną drogą do Huty Miedzi jest również ul. Chojnowska i ul. Zachodnia od węzła przy trasie S3 do Ronda Unii Europejskiej.
Koszt inwestycji wyniesie około 3 mln 413 tys. zł. Na realizację zadania Legnica otrzymała 1 436 268 zł dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. W następnej kolejności planowane są prace na odcinku od ul. Gwarnej do przejścia podziemnego i od granicy miasta do Huty Miedzi Legnica
Jak informuje UM Legnicy, zmiana organizacji ruchu była uzgadniana ze służbami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo w ruchu drogowym i te rozwiązania uzyskały akceptację Policji oraz Wydziału Zarządzania Ruchem Drogowym. Za utrudnienia Urząd Miasta przeprasza.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
A co ścieżką rowerową? Bo tę, która tam jest, trudno nazwać drogą dla rowerów.
slimak potrafie na godzina ...3m....a tu ekipa budowlana na jeden dzien 2,63 m z dniowka 21067 zt.....Rekord naprawda Rekord !!!!!
Oj czepiasz się taki rekord w legnicy to Pikuś poczekaj jak się okaże że inwestycja będzie skończona za dwa lata i będzie kosztowała pięć razy tyle
W chuj zajebiście,wożę dziecko do Henrykowki od strony Huty to teraz będę musiał zrobić takie koło!!!na kurwa Krzakowski, idioto gratuluję ty kurwa baranie ????????????
Lubię czytać takie wypowiedzi. Nie jesteś sam co tak myśli. Jeszcze czekam aż wyjdą ludzie na ulicę i pokażą stanowczo że mają dość wałów
Cóż jeszcze można zrobić dla ukochanego TBS poza zapakowaniem milionów i oddaniem gruntów. Można. Pójdą kolejne miliony na poprawę komfortu komfortu dla dojeżdżających do TBS. Reszta musi poczekać na remonty dziurawych ulic. Priorytet mają TBS, niemieccy inwestorzy w LSSE i deweloperzy.
Kto zwariował ustanawiając objazd przez całe miasto?
a którędy mieli zrobić objazd debile? no któredy, powiedzcie jak jesteście tacy mądrzy a co do scieżki, to obok w lasku jest, aczkolwiek miasto mogłoby ją wyasfaltować tak zeby każdy mógł przejechac a nie tylko górale.
xDDD do tych co wyzywają prezydenta z powodu objazdu. Powiedzcie, którędy miasto miało wyznaczyć objazd? Pokażcie palcem na mapie, albo zamknijcie mordy. Ile można marudzić?
Ohooo trafiła istota mało myśląca tutaj haha
Sprawa nieaktualna. Ten priorytet musi poczekać. Kasiory zabrakło.