
Blisko 300 tys. zł na działania związanie z promocją i reklamą wydało Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w 2018 r. Podobnie, jak inna miejska spółka - Legnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji.
Marketingowym wydatkom komunalnych spółek przyjrzał się radny Prawa i Sprawiedliwości Andrzej Lorenc. Najpierw sprawdził wodociągi, teraz wziął na tapetę LPGK. Z informacji, jaką radny otrzymał od prezesa Bogusława Grabonia, wynika że LPGK w 2018 r. na promocję i reklamę wydało 283 330,21 zł. W pierwszych 9 miesiącach 2019 r. - 214 499, 44 zł.
Na programy prospołeczne i proekologiczne akcje spółka wyłożyła w 2018 r. 14,8 tys. zł. Lepiej pod tym względem wygląda w 2019 r. Do końca września wydała bowiem na te cele 18,9 tys. zł. Jednocześnie LPGK poinformowało radnego, że nie przeznaczyło żadnych pieniędzy na badanie i analizę cen firm z którymi konkuruje.
Przypomnijmy, że legnickie wodociągi na działania reklamowo-promocyjne w 2018 r. również wydało prawie 300 tys. zł. W pierwszym półroczu 2019 - ponad 100 tys. zł.
Czy komunalnym spółkom potrzebna jest reklama i promocja. Przykład Legnicy pokazuje, że tak. A jakie jest Wasze zdanie?
FOT. ANDRZEJ TRZECIAK. Akcja "Zrywam z plastikiem" przed urzędem miasta
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Oczywiście że potrzebna . Jak inaczej wydoić kasę