Reklama

Czy komunalnym spółkom potrzebna jest promocja i reklama?

Blisko 300 tys. zł na działania związanie z promocją i reklamą wydało Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w 2018 r. Podobnie, jak inna miejska spółka - Legnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji.

Marketingowym wydatkom komunalnych spółek przyjrzał się radny Prawa i Sprawiedliwości Andrzej Lorenc. Najpierw sprawdził wodociągi, teraz wziął na tapetę LPGK. Z informacji, jaką radny otrzymał od prezesa Bogusława Grabonia, wynika że LPGK w 2018 r. na promocję i reklamę wydało 283 330,21 zł. W pierwszych 9 miesiącach 2019 r. - 214 499, 44 zł.

Na programy prospołeczne i proekologiczne akcje spółka wyłożyła w 2018 r. 14,8 tys. zł. Lepiej pod tym względem wygląda w 2019 r. Do końca września wydała bowiem na te cele 18,9 tys. zł. Jednocześnie LPGK poinformowało radnego, że nie przeznaczyło żadnych pieniędzy na badanie i analizę cen firm z którymi konkuruje.

Przypomnijmy, że legnickie wodociągi na działania reklamowo-promocyjne w 2018 r. również wydało prawie 300 tys. zł. W pierwszym półroczu 2019 - ponad 100 tys. zł.

Czy komunalnym spółkom potrzebna jest reklama i promocja. Przykład Legnicy pokazuje, że tak. A jakie jest Wasze zdanie?

FOT. ANDRZEJ TRZECIAK. Akcja "Zrywam z plastikiem" przed urzędem miasta

Reklama w Legnicy - kliknij

Aplikacja tulegnica.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-06 09:39:52

    Oczywiście że potrzebna . Jak inaczej wydoić kasę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo tuLegnica.pl




Reklama
Wróć do