
3 stycznia ruszyła wspólna infolinia dla dolnośląskich urzędów skarbowych. Jest to pilotażowy program, który potrwa prawie 3 miesiące i w tym czasie klienci dolnośląskiej Krajowej Administracji Skarbowej połączą się z infolinią, a nie - jak dotychczas - z centralą konkretnej skarbówki.
Dolnośląska Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) rozpoczyna pilotaż infolinii pod numerem 22 460 59 93. Koszt połączenia jest taki sam jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora. Dotychczas, kontaktując się z lokalną skarbówką, nie było możliwe uzyskanie spersonalizowanych informacji przez telefon. Teraz, dzwoniąc na nową infolinię, będzie można potwierdzić swoją tożsamość telePINem i uzyskać indywidualne informacje. Kod telePIN każdy klient ustala samodzielnie po zalogowaniu się do e-Urzędu Skarbowego na stronie www.podatki.gov.pl.
W skład oferowanych usług wchodzą więc dwa typy połączeń:
Bez potwierdzenia tożsamości:
Po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN z e-Urzędu Skarbowego:
Test nowego modelu komunikacji telefonicznej ma za zadanie dostarczyć KAS informacji o potrzebach klientów oraz o najlepszych możliwych rozwiązaniach, które administracja skarbowa może wprowadzić w przyszłości w zakresie obsługi telefonicznej. Wraz z urzędami skarbowymi z woj. dolnośląskiego, infolinię przetestują jednostki KAS z woj. łódzkiego i opolskiego. W testach infolinii nie biorą udziału: Dolnośląski Urząd Skarbowy we Wrocławiu oraz Dolnośląski Urząd Celno-Skarbowy we Wrocławiu.
Informacji podatkowych i celnych niezmiennie udziela również Krajowa Informacja Skarbowa pod numerami:
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie