
W usytuowanym na parterze urzędu miasta biurze w sali nr 5 zainstalowany jest nowoczesny system informacyjny i zarządzający ruchem klientów, oczekujących na załatwienie spraw. - Biuro powstało, by nasi klienci mogli korzystać ze sprawnej, kompetentnej i szybkiej obsługi we wszystkich indywidualnych sprawach - cieszy się prezydent Tadeusz Krzakowski.
Przed wejściem do biura z biletomatu należy pobrać bilet do określonego stanowiska. Podchodzimy do niego po ukazaniu się na ekranie numeru biletu i po informacji tonowej. Osoby niepełnosprawne (głuchoniemi) są obsługiwane przez tłumacza języka migowego za pośrednictwem komunikatora „skype”.
W biurze utworzono stanowiska do obsługi najbardziej newralgicznych wydziałów urzędu miasta: zdrowia i spraw społecznych, infrastruktury komunalnej, finansowy, środowiska i gospodarowania odpadami oraz administracyjno-gospodarczy. Do ich zadań należy bezpośrednia obsługa klienta, czyli przyjmowanie i wydawanie wniosków, pomoc w ich wypełnianiu oraz udzielanie możliwie wyczerpującej informacji z każdej kategorii spraw.
Klienci mogą korzystać m.in. z: informacji ogólnych, potwierdzania, przedłużania i unieważniania profilu zaufanego, aktywacji konta PLIP (Platforma Informacyjno Płatnicza), która umożliwia przeglądanie swoich zobowiązań wobec gminy Legnicy, z przyjmowania korespondencji.
Znajdą tu wiedzę o Karcie Dużej Rodziny, aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, o transporcie publicznym, gospodarce lokalami mieszkalnymi, utrzymaniu i remontach dróg, o podatkach czy też opłatach za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych.
Źródło: UM Legnica, Biuro Obsługi Klienta Legnica - fot. Małgorzata Banaszkiewicz (UM Legnica)
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie