
Od 31 stycznia z powodu gwałtownego wzrostu liczby zakażeń koronawirusem legnicki magistrat będzie ograniczał bezpośrednią obsługę interesantów. Sprawy w urzędzie będziemy musieli załatwiać przez telefon lub e-mailowo.
- Przed ewentualną wizytą w urzędzie prosimy najpierw o kontakt telefoniczny. Dzwoniąc pod wskazane numery telefonów będzie można uzyskać informacje na temat obowiązujących procedur, wymaganych dokumentów czy wysokości obowiązujących opłat. Możliwy jest również kontakt z urzędem drogą e-mailową oraz za pomocą skrzynek podawczych przy wejściu głównym do budynków magistratu - informuje legnicki magistrat.
Mieszkańców będzie obsługiwać Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta po nr tel. 76 72 12 352 lub e-mailowo:bok@legnica.eu. Korzystać można także z aplikacji e-puap.
Pozostałe kontakty telefoniczne i e-mailowe do wszystkich wydziałów urzędu znajdują się na internetowej um.bip.legnica.eu.
Normalnie działać będzie jedynie Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego prowadzą, a wizyty bezpośrednie prowadzone w budynku głównym będą tylko w Biurze Obsługi Klienta. Udostępniona zostanie też kasa.
Urzędnicy proszą również o regulowanie zobowiązań finansowych wobec miasta (podatki, opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi) za pomocą bankowości elektronicznej przez eUrząd.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie