
Niecałe 25 tys. zł wydały komunalne spółki na reklamy na billboardach w 2018 r. Tak wynika z informacji, jakiej udzieliła zastępca prezydenta Legnicy Jadwiga Zienkiewicz.
O wydatki miejskich spółek na dzierżawę reklamowych billboardów prezydenta Tadeusza Krzakowskiego zapytał przewodniczący rady miejskiej Jarosław Rabczenko. Pisaliśmy o tym na początku marca. Jest już odpowiedź, więc wracamy do tematu.
W imieniu gospodarza miasta udzieliła jej Jadwiga Zienkiewicz. Zastępczyni prezydenta poinformowała Rabczenkę, że wydatki spółek na reklamę na billboardach w 2018 r. wyniosły 24 960, 00 zł.
Przypomnijmy. W ub. roku Legnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji promowało na billboardach produkowaną w swoim zakładzie kranówkę. Natomiast Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej zachęcało do sortowania odpadów i informowało o swoim jubileuszu.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Panie Prezydencie dlaczego wiszą pana bilbordy w całym mieście. czy już nie czas aby zniknęły z Legnicy. I kiedy pan jako włodarz miasta odejdzie z tego stanowiska, chyba już dość pan namieszał w Legnicy w raz z betonem, od dziesięciolecia rządzi z panam na czele. Zadłożacie tylko legnicę i doprowadzacie, że staje się miastem niebezpiecznym i dziuraczarną na terenie dolnego śląska który
Panie Prezydencie dlaczego wiszą pana bilbordy w całym mieście. czy już nie czas aby zniknęły z Legnicy. I kiedy pan jako włodarz miasta odejdzie z tego stanowiska, chyba już dość pan namieszał w Legnicy w raz z betonem, od dziesięciolecia rządzi z panam na czele. Zadłożacie tylko legnicę i doprowadzacie, że staje się miastem niebezpiecznym i dziuraczarną na terenie dolnego śląska który