
Radny Andrzej Lorenc (PiS) chce, by prezydent Tadeusz Krzakowski ujawnił kwoty, jakie Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej przeznaczyło na promocję i reklamę w 2018 i 2019 r.
Andrzej Lorenc wystąpił do ratusza z interpelacją w której zwraca się o udostępnienie zestawienia wydatków poniesionych przez LPGK w 2018 i 2019 r.
Radnego interesuje w szczególności, ile miejska spółka przeznaczyła na programy i akcje prospołeczne oraz ekologiczne oraz badanie i analizę cen konkurencyjnych firm. Lorenc zainteresował się również wydatkami LPGK na modernizację sortowni przy ul. Rzeszotarskiej.
LPGK to druga miejska spółka, o którą radny PiS wypytuje władzę w kontekście wydatków na PR. We wrześniu Lorenc pisał interpelację dot. Legnickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Bardzo dobrze niech jeszcze zapyta jakie firmy zajmuja sie promocją i czy nie sa związane z radą nadzorcza pozdrawuam takich radnych:)
Lpgk dostaje pieniądze na promocję a wcale się nie promuje nigdzie i nie wiem po co im w ogóle ten dział promocji, chyba tylko aby brać więcej kasy.
Za dużo.
Klasyczne wyprowadzenie kasy ze spólłki